2015-12-31

Gott Nytt År!

Låt mig önska er alla ett Gott Nytt År!

Det kommer att bli ett intressant 2016. Låt oss mitt i allt detta vara röster för frihet, rimlighet och fred. Framtiden är vad vi gör den till. Så det är hög tid att ta sig samman.

För egen del tänker jag "återkomma" efter min konvalescens från åren i EU-apparaten. (Efter fem års vansinne i Europaparlamentet tar det en stund att återanpassas i samhället.) Arbetet med EU-boken går framåt – och det börjar bli hög tid för mig att även titta runt efter kommersiella uppdrag inom information och content production.

Ha ett bra 2016. Nu åker vi!

3 kommentarer:

  1. Fortsätt krya på dig. Jag vet precis vad du pratar om.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Tänker du ta upp det regionalistiska perspektivet m.h.t. EU och regionalismen, där Sverige är ur takt med tiden, i EU-boken?

    http://www.scania.org/books/regbok/index.html

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.